Loading

„Köszönjük…” matricák

Barátságos indentitáserősítés

Probléma

Probléma

A várostervezés elsősorban a problémákra fókuszál, az autókkal, forgalomcsillapítással foglalkozik, miközben kevesebb figyelem jut a fenntarthatóan közlekedők elismerésére és bátorítására, az identitáserősítésre.

Az ötlet

Az ötlet

Adjunk egy fontos visszajelzést és gyakoroljunk pozitív gesztust azok felé akik fenntarthatóan közlekednek. Erősödhet a város és a városlakó közötti kapcsolat, ha a város hálát mutat és köszönetet nyilvánít.

Ezzel nem csak pozitív megerősítést ad, hanem fontos betekintést is a kulisszák mögé: “Igen, itt egy olyan probléma, amit az önkormányzat csak a lakosaival együtt, közösen képes megoldani.

Az ötlet

Adjunk egy fontos visszajelzést és gyakoroljunk pozitív gesztust azok felé akik fenntarthatóan közlekednek. Erősödhet a város és a városlakó közötti kapcsolat, ha a város hálát mutat és köszönetet nyilvánít.

Ezzel nem csak pozitív megerősítést ad, hanem fontos betekintést is a kulisszák mögé: “Igen, itt egy olyan probléma, amit az önkormányzat csak a lakosaival együtt, közösen képes megoldani.”

Hatás

Hatás

Legyen a város minden közösségi közlekedési eszközén ott ez az üzenet, találkozzanak az utasok minél gyakrabban ezzel a mondattal: “Köszönjük, hogy környezetbarát módon közlekedsz!”. Az elsődleges kommunikációs cél itt a gesztus megmutatása, a köszönetnyilvánítás kifejezése, de természetesen számtalan egyéb eszköz és üzenet építhető az üzenet köré.

A mi matricáinkon egy QR kódot helyeztünk el, ami egy olyan weboldalra vezetett, ahol különböző fenntarthatósággal kapcsolatos tippeket és ötleteket oszthattak meg egymással a városlakók.

Hatás

Legyen a város minden közösségi közlekedési eszközén ott ez az üzenet, találkozzanak az utasok minél gyakrabban ezzel a mondattal: “Köszönjük, hogy környezetbarát módon közlekedsz!”. Az elsődleges kommunikációs cél itt a gesztus megmutatása, a köszönetnyilvánítás kifejezése, de természetesen számtalan egyéb eszköz és üzenet építhető az üzenet köré.

A mi matricáinkon egy QR kódot helyeztünk el, ami egy olyan weboldalra vezetett, ahol különböző fenntarthatósággal kapcsolatos tippeket és ötleteket oszthattak meg egymással a városlakók.

Eredmény

Eredmény

Míg az elsődleges üzenettel (köszönjük!) valószínűleg nap mint nap több tízezer ember találkozik, néhány hónap alatt a weboldal látogatottsága is elérte a közösségi közlekedést használók számának közel 50%-át.

Eredmény

Míg az elsődleges üzenettel (köszönjük!) valószínűleg nap mint nap több tízezer ember találkozik, néhány hónap alatt a weboldal látogatottsága is elérte a közösségi közlekedést használók számának közel 50%-át.

Ez az ötlet egy kampány része volt.

Back To Top