Ebből a 3D-s munkából készítettük el a projekt weboldalának fő elemét, a virtuális túrát, ahol egy 3D-s térben mozogva lehetett megismerni a beruházás legfontosabb elemeit. Ezzel egy olyan játékos prezentációs eszközünk lett, ahol mindvégig a látvány dominál, mégis átadásra kerülnek a legfontosabb információk, ráadásul ezek a szöveges tartalmak pontosan az érintett helyszínhez kapcsolva olvashatóak, ami nagyban hozzájárul az érthetőséghez.
Ebből a 3D-s munkából készítettük el a projekt weboldalának fő elemét, a virtuális túrát, ahol egy 3D-s térben mozogva lehetett megismerni a beruházás legfontosabb elemeit. Ezzel egy olyan játékos prezentációs eszközünk lett, ahol mindvégig a látvány dominál, mégis átadásra kerülnek a legfontosabb információk, ráadásul ezek a szöveges tartalmak pontosan az érintett helyszínhez kapcsolva olvashatóak, ami nagyban hozzájárul az érthetőséghez.
Ez a weboldal lett a kommunikáció központi eleme is: itt helyeztük el a látványelemeket és ezen a felületen tettük közzé a fent felsoroltak szerint többféleképpen szerkesztett információkat is. A weboldal így egyben részletes sajtóanyagként is funkcionált, és a beruházás megindulásakor a sajtó munkatársai rendkívül részletes anyagokból dolgozhattak, ami meg is látszott a projektről beszámoló tudósításokon.
Ez a weboldal lett a kommunikáció központi eleme is: itt helyeztük el a látványelemeket és ezen a felületen tettük közzé a fent felsoroltak szerint többféleképpen szerkesztett információkat is. A weboldal így egyben részletes sajtóanyagként is funkcionált, és a beruházás megindulásakor a sajtó munkatársai rendkívül részletes anyagokból dolgozhattak, ami meg is látszott a projektről beszámoló tudósításokon.
A munkálatok végéhez közeledve az őszi közlekedési csúcs beindulásához időzítettük a projektről szóló videó publikálását, hogy a megnövekedett forgalom miatti esetleges felháborodásra is legyen tartalom, ami reagálhat. A videó elkészítése azért is nagyon fontos volt, mert ezzel az eszközzel egyrészt rendkívül érthetően lehet komplex dolgokat is elmagyarázni, másrészt azokhoz is eljuthat a tartalom, akik nem szívesebben fogyasztanak mozgóképes tartalmakat a szövegesnél.
Mivel a projektben Szeged város egyik legősibb utcája került átalakításra, ez jó apropót biztosított arra, hogy más tudományágaknak és más szemléletnek is hangot adhassunk a kommunikációban. Ezért készült el a “helytörténet” menüpont, ahol egy történész és egy művészettörténész írásai mellett, egy helyi civil facebook csoport bevonásával készült tartalmak is bemutatásra kerülhettek.
Természetesen az offline, helyszíni kommunikációra is hangsúlyt fektettünk és már a beruházás megkezdése előtti hetekben elhelyeztünk a területen olyan impozáns táblákát, ahol az arra járók már előzetesen tájékozódhattak a projekt legfontosabb elemeiről.
A táblát úgy készítettük el, hogy illeszkedjen a város többi utcabútorához és a későbbiekben cserélhető legyen a tartalma, tehát újrafelhasználható legyen másik beruházások kapcsán is. Mivel a területen jelentős gyalogos és kerékpáros forgalom is áthalad, a táblák révén jó eséllyel mindenki találkozhatott, aki a területen megfordult, így azok is értesülhettek róla, akik online kevésbé aktívak.