A sok-sok eszköz és kommunikáció egy központi üzenet alá volt rendezve:
Köszönjük, hogy környezettudatosan közlekedsz!
Ez az üzenet sok szempontból hálásnak bizonyult.
Mivel cél volt az egész kampányban pozitív, szelíd attitűddel közelíteni ehhez az alapból konfliktusos helyzethez, ehhez nagyon jól illeszkedett ez a köszönetnyilvánítás.
Az üzenet mögött a befogadó sejtheti az önkormányzatot, a közlekedési társaságot, de akár az egész közösséget is, hiszen a fenntartható közlekedés mindannyiunk érdeke.
Egyébként minden tippje jó lehetett a befogadónak, ugyanis az önkormányzat által finanszírozott kampány üzenete mögé azonnal oda tudtuk állítani a város közlekedésében érdekelt helyi szereplőket a közlekedési társaságokat, és a kerékpárosklubot, így a kampány honlapján az üzenet mellett mindannyiuk logója is szerepelt, és mindegyik szervezet segített is az üzenet terjesztésében.
Az üzenet azért is jó, mert a környezetkárosítás mentén jelöli ki a célcsoportot, és kiderül az is, hogy kiről nem beszélünk: az autósok is látni fogják az üzenetet, mégsem vállalunk konfrontációt, nem bántjuk őket. Ebben az egy mondatban összekapcsoljuk a környezettudatosságot a közösségi közlekedéssel, és azzal hogy mindezt megköszönjük, erősítjük az érzést az utasokban, hogy ők most jót tettek azzal, hogy felültek a villamosra. Egy fontos gesztus egy olyan környezetben, ahol a tömegközlekedéshez, és a használóihoz rengeteg előítélet kapcsolódik. Ezzel az üzenettel a közösségi közlekedéshez hozzákapcsoltuk a környezettudatos városlakó identitását.